1. Μέσω της ιστοσελίδας μας www.cosa.gr
Βρείτε στο COSA.GR τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν κι επιλέξτε τα για εισαγωγή στο καλάθι. Όταν ολοκληρώσετε τις αγορές σας, μεταβείτε στο καλάθι αγορών και συμπληρώστε τα προαπαιτούμενα για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας. Από εσάς απαιτείται αρχικά να θέσετε τον τρόπο πληρωμής, τον τύπο παραστατικού και τα προσωπικά σας στοιχεία. Αφού ολοκληρώσετε την διαδικασία θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης. Δεν απαιτείται εγγραφή στη σελίδα μας.
2. Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου
Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 215.540.92.24 ή στο 6942-828.218 από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 11:00 - 19:00.

 

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ

 

Για τις τηλεφωνικές παραγγελίες το κατάστημα δεν φέρει την παραμικρή ευθύνη .

Για οποιαδήποτε διαφωνία η ευθύνη βαραίνει ακέραια το πελάτη .

 

Για κλειδοθήκες, αξεσουάρ μοτοσικλέτας - ποδηλάτου, αεροστόπ καλείτε στο 210.32.50.190 και ώρες 07:00 - 19:00.

Τέλος για όλα τα κεντήματα καλείτε στο 694.571.8785.


3. Μέσω e-mail
Μπορείτε να στείλετε e-mail όλο το 24ωρο στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με διεύθυνση info@cosa.gr και να μας εκδηλώσετε για πoιο προϊόν ενδιαφέρεστε και εμείς θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.
4. Στα καταστήματα COSA
Τα καταστήματα COSA βρίσκονται: Ερμού 42 (Κεντρικό) & Πλατεία Ελευθερίας 22 (Υποκατάστημα).

5. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις παραγγελίες απο το site μας, διαθεσιμότητα και αποστολή καλείτε στο 215.540.92.24 & ώρες 11:00 - 19:00.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ:
1} Επιστροφή στην αρχική κατάσταση με τη συσκευασία στο καταστημα μας (Ερμου 42), προσκομίζοντας υποχρεωτικά την απόδειξη αγοράς.
2} Επιστροφή ταχυδρομικά στην αρχική κατάσταση του προιόντος και με τη συσκευασία, στο κεντρικο μας καταστημα Πλατεια Ελευθεριας 22 εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς. Αυτοματα μολις μας φτασει το προϊόν θα σας γινει επιστροφη της αξιας του προιοντος.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:
Αλλαγές στα προϊόντα γίνονται μόνο και εφόσον έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας ώστε να διαπιστωθεί το πρόβλημα. Σε περίπτωση που έχει γίνει παραγγέλια λάθος από εσάς η επιβάρυνση των εξόδων είναι δική σας (επιστροφή δέματος - αποστολή νέου - αντικαταβολή) με κόστος 7 ευρώ.
Σε περίπτωση που έχει γίνει λάθος αποστολή από εμάς θα πρέπει να μας στείλετε μια φωτογραφία με την ΠΙΣΩ ΟΨΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ και δίπλα στο κινητό σας το λανθασμένο προϊόν. Εφόσον ελεγχθεί και είναι δικό μας το λαθος η όλη αλλαγή και μεταφορά επιβαρύνει εμάς χωρίς απολύτως καμία έξτρα χρέωση προς εσάς.

 

 

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Για παραγγελίες άνω των 50€

ΕΓΓΥΗΣΗ

Εγγύηση ποιότητας των προϊόντων μας

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Για πληροφορίες καλέστε μας στο 2103250190 η στειλτε μας email στο info@cosa.gr, infocosa@yahoo.gr

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. • ΠληροφορίεςΤο κατάλαβα